Administratief medewerker Inkoop & Handel.
Ben jij een ster in administratie en op zoek naar een baan voor minimaal 25 uur per week verdeeld over circa 4 à 5 ochtenden per week? Wegens de toenemende vraag naar importmaterialen zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Inkoop & Handel!
Over de functie.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het registreren van adressen bij de leveranciers en in het KIVO systeem, evenals het registreren en bevestigen van opdrachten in de portals van de leveranciers en het KIVO systeem. Je volgt actief de levertijden op en onderhoudt hierover contact met de klanten. Daarnaast verzorg je de documentatie van alle materialen, zoals TDS, MSDS en REACH-verklaringen, door deze op te vragen bij de leveranciers en te archiveren bij KIVO. Je zorgt voor de facturatie naar derden op de door klanten gewenste tijden. Het administreren van klachten en het opzetten van eventuele claims behoort ook tot je taken. Dagelijks stuur je verzenddocumenten en COA’s vanuit de leveranciersportals door naar de diverse klanten. Tevens communiceer je met klanten en strategische inkoop over opdrachten die onder review staan.
Wij vragen.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Sterk administratief onderlegd
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal
- Bereid om minimaal 25 uur per week verdeeld over 4 à 5 ochtenden te werken (werkdagen in overleg)
- Je bent accuraat
- Je bent communicatief sterk (zowel per e-mail als telefoon)
- Je hebt ervaring met en kennis van Excel
Wij bieden.
Over KIVO Plastic Verpakkingen.
KIVO is al ruim 55 jaar een sterk familiebedrijf en bedient honderden toonaangevende bedrijven wereldwijd in de food- en non-food sector. Wij streven naar permanente innovatie, productontwikkeling en duurzaamheid.
Het verduurzamen van plastic verpakkingsmaterialen gebeurt in samenwerking met onze ketenpartners en de groep van bedrijven die de KIVO Group inmiddels rijk is. Zo heeft KIVO een recycling fabriek in Volendam en in Kosovo.